tisdag 19 augusti 2008

Det kom ett mail...

...Välkommen på A-prov kkl. Skickar med info som alla bör läsa innan provet, meddela snarast om du vill ha din plats och betala in startavgiften på 500 kr...

Phu. Början på september alltså. Jo, jag har ju anmält med önskan att komma med så detta borde vara ett glatt mail. Men ändå. Nu blev jag nervös! Borde nog förlita mig mer på min duktiga hund och tro att hon absolut fixar det. Hon har ju fixat ALLT jag utsatt henne för hittills, och det mestadels med bravur. Hm. Svårt... Uppdatering kommer så smånigom!

2 kommentarer:

Jill sa...

Åh vad spännande med KKL. Klart ni ska starta. Det vi sett av er har varit strålande ;)
All lycka till i helgen i småland. Vi ska hålla alla tummar och tassar och det är många det :)

Kram
Jill och Peter

Sofy sa...

Jill och peter: Hi, hi, ja sammantaget behöver jag nog inte fler som håller tummar än er klan! Tack och tack! (diskuterade igenom med kennelmamman och i eftermiddag betalar jag in!)