tisdag 2 september 2008

Vardag

Igår: Promenad med lite kontaktsignal och cirkuskonster.
Nåja...gå slalom mellan benen medan man tar sig framåt har Spejs kunnat länge, men nu jobbar vi på kommandot "rulla!" mest bara för att jag kom på att det var över två år sen hon lärde sig nåt nytt...

Det går sådär, hon spontanrullar ju hela tiden, men har inte riktigt kopplat ordet till själva rullningen. Dock är det superkul att se hur hon tänker så hjärnan korvar ihop sig när man står där med godisbit i handen. Jämfotahopp till fotposition må vara snyggt...men inte riktigt det som gav godiset!

I förmiddags: 12 km jogg runt Brunnsviken. Konditionen är på topp!

I morgon eftermiddag: KKL...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Shit, ska du på KKL imorgon, wow, kick ass!!!! Humlan hälsar; "Go get the bloody ducks" ;-)
Glöm inte kameran!!
Kram Mattias och Humlan

Jill sa...

Oj, vad spännande nu med KKL. Ska tänka på er i morgon e.m. Du måste rapportera direkt när du kommer hem ;o) i DETALJ *hehe*
Hoppas ni kommer med på något mer prov nu då innan löp så den sista ettan i ÖKL kommer på plats ;o)
Lycka till i morgon och glöm inte andas och markera!

Sofy sa...

Mattis: yepp...ho, ho, är duktigt nervös, ska ta med kameran, promise!

Jill: just ja, bra att du skrev. JAG ska också markera, så var det ja... Vicky försökte över telefon berätta om "ta död på anden"teknik. Jag fattade inte... jag får helt enkelt stå där med kepsen i hand och förklara att jag är en gröngöling och hoppas att folket runtomkring förbarmar sig över mig och lär ut de exakta knepen! Rapport kommer! Startar kring 15.00...då är det dags att hålla tummarna!