onsdag 3 september 2008

Ladd!

Klockan 14.00 börjar jakten.

Jag har läst instruktioner och dagen till ära petat i en lins i mitt vänstra öga. (Jag vetetusan om det hjälper mig till att bli en bättre markör.
(Att jag har perfekt (?) syn på höger öga kompenserar det sämre vänsterögat och normalt har jag ingen problem med dålig syn. Men det kan väl inte skada att försöka optimera!?)
Det regnar.
Speja har vilat sig i form under morgonen (hoppas jag, hon fick tydliga instruktioner när jag gick till jobbet).

Nu är det bara att käka lunch.
Packa iordning kläder och hund.
Behålla lugnet, hoppet och tron på ekipagets förmåga att prestera när det gäller.

Alltså. jag kan inte rå för det. Jag ÄR och förblir en tävlingsmänniska. Jag sitter och laddar just nu!!!

Tack för att ni håller tummarna. Jag återkommer under kvällen med resultat!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till idag!
Tina

Felicitas sa...

Tummar hålles för er båda!! KRAM!!