onsdag 10 september 2008

Ökna!

Mail från kennelmamman sa:

"Såg att du drog en vinstlott i Ökna-lotteriet och kom med!"

Härligt! Det var info som inte hade nått mig. Nu håller jag tummarna att Speja inte börjar löpa dessförinnan. Vore kul att få starta på ytterligare ett prov innan valp-projektetet påbörjas. (Jag har dock mer eller mindre ställt in mig på att löpet kommer vilken dag som helst...och tänker fortsätta ha den inställningen)

Det händer inte så mycket nu, vi jobbar på med det vardagliga, springer för konditionen och avundas alla som startar på prov. Längtar massor efter att Helena-träningarna drar igång så det blir ordning på torpet! Funderar på att åka till Eskilstuna på söndag och titta på elit-provet och passivitetsträna, bara för att det ska "hända nåt", då får jag även se mammas och pappas nyrenoverade badrum som de skryter om...och kanske ta upp vinterdäcken till Stockholm innan vintern sätter fart.

Inga kommentarer: