tisdag 18 augusti 2009

Mer tokeri

Hej hallå!

Appropå tokigheter som i förra inlägget... ikväll ska jag och A kolla på ett hus. Ett hus som ligger precis passande där vi vill bo. Uppe på ett berg, nära vatten och med skogen runt huset. Med jättenära och braiga vänner 3 minuters promenad bort. Hela sommaren har A tyckt att vi ska flytta till berget, så pass mycket att han fått mig med sig, mer elelr mindre. För någon vecka sedan visade det sig att ett hus på berget blivit till salu. Exakt samma vecka som vi fick vårt kök klart och sa till varann; Nu ska vi bara bo här, så skönt det ska bli!!!

Nåja. Inget mer sagt, inget mer bestämt än att vi faktiskt ska gå på visningen ikväll. Med till trivsamma Tyresö åker såklart hundarna, jag planerar att skicka Speja på några linjetag efter visningen och "övertalningsmiddagen" hos vännerna J och N.

På fredag åker jag mot Arvika, stannar i Örebro för övernattning och fortsätter sedan på lördagen. Perfekt att provledningen satt upp två tider för genomgång av provet, det gör att jag slipper åka i ottan!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men såklart ni ska köpa hus i fina Tyresö! Massor av fina träningsmarker, gott om vatten. Är väl bättre än sten- och betongträning? ;-) Se där vilket opartiskt inlägg jag nu har gjort i bostadsdebatten, hehe... :-)

Skämt åsido: hus låter mysigt! Blir det inte detta så kanske något annat. Håller tummarna för att det löser sig! Och att det går TOKBRA på lördag! Du kan väl ta med dig kameran den här gången?... Hihi!

Må bäst!

/Uppsalagänget

Ingela sa...

Å nu blev vi nyfikna! Du får inte glömma att uppdatera oss efter visningen. Tyresö är ju så fint!
Ses snart :-)

/Kilsborna

Åsa sa...

Om Ingela är på plats på lördag kanske hon kan ta lite bilder på vårt favoritekipage? :-)

Här håller vi tummar och tassar allt vi kan!