fredag 21 augusti 2009

Generalrepetition på Wij

Igår övertygade Speja mig om att starten i elitklass inte är en helt dum idé. Detta genom att vara fint i hand och ta hem kluriga vattendirgeringar med störningar runt om. Sweet!

Joy hade kul på sitt sätt. Tror att dennis hot dogs är det mest spännande närsökningsgodiset hon varit med om. Där snackar vi fokus! Även fotgåendet och lätt stoppsignalsträning gick fint. Att ligga still och vara tyst och vänta fungerade också, efter att jag varit och sagt till på skarpen en gång när den lilla damen protesterade högljutt. Det artar sig!

Efter en snabb sushi är jag på väg till elitprovet i Arvika. Jag vågar inte gissa att jag har någon bra täckning på mobilen, men säger åt prinsen att uppdatera så fort jag får tag i honom efter lördagens start. Kring lunch kan ni börja hålla tummarna, vi har katalognummer 9!

Inga kommentarer: