fredag 21 augusti 2009

Bajs!

Om en timme (på ett ungefär) packar jag in det sista i bilen och gasar mot Arvika!
Trött som tusan är jag eftersom Joy sett till att förstöra nattsömnen för oss. Redan igår morse inledde hon med att pipa och dumam jag tog inte det på allvar - resultatet blev att prinsen fick torka diarré och jag sedan moppa golvet i hallen. (Jag kräks om jag beblandar mig med såna där kroppsvätskor...så A som är mindre känslig fick göra grovjobbet. Värsta bra killen!)

Under dagen var hon ute mkt och klarade sig fint, och på kvällen verkade problemet vara löst. Inatt väcktes jag av prinsen; det luktar! Jodå, ny hög i sovrummet... och jag fick gå ut och knata runt kvarteret ett par varv med hunden meadan han torkade upp. Och sen i morse... igen. Suck.

Det värsta är ju att vi ska vara på resande fot hela helgen så det blir svårt med specialkost i form av ris och fisk elelr dylikt. Hon är pigg och glad och äter med god aptit, så någon direkt fara är det nog inte, men ändå synd om henne om magen inte fungerar som den ska.

Inga kommentarer: