onsdag 26 november 2008

Sista dygnet innan avfärd

OJ!
Speja börjar bli riktigt rund om magen och igår utbrast jag i ett stort OJ när jag klappade henne på magen och kände och såg hennes "spenar". Sjukt svullna och stora i jämförelse med hur de brukar vara. Nu händer det grejer för varje dag känns det som!

Bilden är lånad från kennel Thorsvi, det är Java med B1-kullen, dvs Speja med syskon



Ikväll ska vi packa resväskan inför långvistelsen i Enköping, jag hoppas Speja ligger hemma och klurar på exakt vad som är viktigast för henne att få med sig. Jag röstar på regbevis/stamtavla!

I morgon är sista Helena-träningen för hösten och jag åker hundlös därifrån. Oj vad tomt det kommer att bli hemma. Detta faktum noterade även Anders igår kväll, därför spenderade han större delen av kvällen på vardagsrumsmattan. Här snackar vi bortskämd hund som säkerligen kommer berätta om sitt stora kelberoende om kvällarna.

Den stora frågan är om hon charmar ner Jörgen på golvet?

1 kommentar:

Anonym sa...

Skulle inte tro det, men hon kanske hoppar upp i mitt knä? Där är hon välkommen!