fredag 7 november 2008

En helt vanlig kväll

Igår förde jag en diskussion med Speja på vardagsrumsmattan.

-"Du verkar väldigt trött nuförtiden, stämmer det?"
-"Jaha, så kan det väl kanske vara."
-"Ja, jag tror det. Nyss så snarkade du faktiskt ganska högt och klockan är bara sju"
-"Jaså. Jag kan inte klockan så bra."
-"Fast du brukar ju inte snarka".

-"... suck ... vad ska jag svara på det?"

-"Du verkar ganska hungrig också."
-"Mmm, mat är gott!"
-"Och du får ju mer än du brukar just nu."
-"Jaså?"

-"Har du några valpar därinne eller?!!!???"
-"Suck...får man inte ha något privatliv här eller?"

4 kommentarer:

Felicitas sa...

Haha! Jag håller mina tummar!! :D

Anonym sa...

Vad elakt av Speja att hålla på hemligheten och inte avslöja något ;)

Ha en skön helg!
Kra
Jill & grabbarna

Anonym sa...

-"Jag vet ju hur läget är Speja, vi av samma sort vet ju sånt...likaså som du vet att jag, min stackare, har blivit STYMPAD! STYMPAD! Har en tratt på huvet, vilken förnedring! Ha en trevlig helg tjejen! Tassvink från Tassen!

Anonym sa...

證據 時效