torsdag 23 oktober 2008

Hemma från Skåne

Ahhhh! Feels good to be home! Oh what? English, oh sorry... my mistake. Du vet, min kille Trolle pratar ju engelska och ja, man blir ju som man umgås. Han är förresten riktigt snygg, min kille. Trolle heter han. Nu ska jag hänga hemma hos mig ett tag. Kärlek växer väl med avstånd, eller?
Absolut Spejs, visst gör det det. Du har varit saknad!
well...I guess I've missed you too. Och våra springturer. Men kanske mest när vi stretchar efteråt. Det är härliga tider det!

Bilder från Spejas skånetripp och på pojkvännen Trolle kommer om nån dag eller två. Nu håller vi tassar, tummar och tår att det blir valpar i december!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tja!!
Spännande med parning, nu är det väl bara att vänta och se, och hoppas på små puppisar!! :-) Men jag antar att inte ni ligger på latsidan för det, blir väl träning i vanlig ordning!!??
Vi har tackjakt nästan hela helgen, härligt, får hålla i bössan själv med Humle bredvid :-)
Ha d toppen i storsta´n
Kramar från Mattis o Humlan

Anonym sa...

HEJ! Fina bilder på mys!! Ser underbart harmoniskt ut! Håller tummarna inför ultraljudet! KRAM!