tisdag 21 oktober 2008

Dags för date

Nytt blodprov togs i morse och eftersom det visade att Speja är på väg in i höglöp fortsätter vi på inslagna plan A. Eller vi och vi... jag gör ju inte så mycket mer än rapporterar på håll.

Anita berättar att det blir parningsförsök på onsdag och torsdag och sen resa norrut igen. Hon ska rapportera allt hon kan nerifrån söder. Jag kommer snart börja hålla tummarna, ni kan väl göra mig sällskap, väl?!

Jag såg till att framföra starka önskemål om att de skulle apportera med Trolle och att kameran skulle gå varm, tänk annars sen när Speja kommer hem. Inte lätt att tråna på avstånd om man inte har en bild som underlättar minnet!

På fredag. Då kommer hon hem igen, min älskade hund.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klart vi håller tummarna för en lyckad parning ;)

Anonym sa...

Tassen & co håller också tummarna! KRAM!