söndag 19 april 2009

Härliga hundar

När man låser sig ute så är det himla skönt att man har coola hundar som fixar det mesta!

Helgen har gått i miljöträningens tecken:
Igår flanerade vi i Vasaparken när vi träffade på två killkompisar till mig. Vi slog oss ner och det blev en bra passivitetsövning mitt i promenaden.

Idag låste jag mig och hundarna ute vilket innebar promenad längs hårt trafikerade Sveavägen (både människor och bilar) samt en halv dag i en ny lägenhet.

Noll apportering, men flera intervjuer. Vi jagar en hundpassare som ska vara här några timmar på dagtid. Joy behöver mer socialt sällskap och jag behöver sluta stressa hem på luncherna från mitt nya jobb. Ikväll träffar vi två tjejer, i fredags träffade vi en. Vi får se om det kan bli beslut inom kort!

1 kommentar:

Ingela sa...

Hoppas du finner en extra "dagmatte"! Själv hittade jag en student via jobbets Intranät, när vi behövde extra hjälp.