måndag 9 februari 2009

Valpfix

Nu är hon försäkrad, lilltjoppan. Plötsligt blev det verkligt...det är väl så när man får svart på vitt att det kommer dras pengar från kontot!

Jag har mina hundar helförsäkrade i Folksam. När jag köpte Speja så jämförde jag endel och hittade både riktigt bra villkor till ett konkurrenskraftigt pris. När Speja sedan vann ett års full försäkring i Folksam, under den fantastiska HP-helgen, blev det ännu bättre. Sedan dess har försäkringen rullat på, utan att jag egentligen behövt testa hur bra den är "peppar, peppar".

Joy får samma skydd som Speja och det känns tryggt och bra! Låt oss hoppas att den faktorn att de är rejält skyddade också bidrar till att jag även i fortsättningen slipper nyttja försäkringen. Det blir så mycket roligare så.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket lyft med nya vinjettbilden! En jättehärlig bild på dina fina flickor!

Tänk att det snart är dags att hämta hem det lilla livet. Märkligt vad tiden går fort ibland...

Må gott!

/Uppsalaflocken

Anonym sa...

Håller med föregående talare. Superfint med den nya bilden i bloggen.
Snart har du bitande litet monster där hemma :) men ojoj så söööta och goa de är. Man har överseende med varenda lite kisspöl.

Ha det gott!
Kram Jill med flock