lördag 27 december 2008

Sälen- på väg!

Jag och prinsen packade bilen och boxen. Det kändes nästan som gamla tider när minst åtta par skidor skulle få plats när vi åkte mot diverse tävlingar. Nu var det bara sex par, men det räckte. Den där logistiknerven har legat i träda ett par år! Prinsen, som annars åker snowboard ska gå i skidskola hos mig hela veckan och valde modigt att inte alls ta med sig snowboardgrejerna. "Nu ska jag lära mig och inte kunna välja att låta bli" är hans teori. Modigt!
Missa nu inte systrarna Kallur som hörs på P1 klockan 13.00, perfekt förströelse i bilen på väg norrut.
Prinsen geekar sig med sin nya termosmugg, en efterlängtad julklapp! (vissa är enkla att hålla nöjda!)
Vilka av er ska åka skidor de närmsta dagarna?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skidor sist i Järvsö för 5 år sedan så pajjade jag ledbandet i knät och sedan dess har det tyvärr inte blivit något. Saknar dock skidåkningen och fjällvärlden MASSOR. Har åkt en gång i Åre efter olyckan men då gick det låååångsamt ;O) och det är inte min grej. Ska man åka ska det gå snabbt!
Ha en superskön semester.
Kram
Jill
Ps. Snowboard är bara för veklingar ;o)

Sofy sa...

Usch vad trist Jill, skidåkning är ju det härligaste!