torsdag 8 januari 2009

Abstinens

Söndag.
Det är så extremt många dagar till söndag!!!

-Ikväll torsdag jobbar jag till halv åtta.

-I morgon fredag jobbar jag såklart, har massagetid kl 16 och sen ett intervallpass utomhus på det. Klar kanske vid sju?

-Lördag morgon/förmiddag springer jag (vi?) långpass, 20 km. Klar framemot lunch beroende på när vi börjar. Klockan 15 kommer vännerna på födelsedagsfika. Jag måste städa/fixa fika däremellan.

Söndag.

Massa timmar hos valparna.

Söndag.

Det är extremt mycket valputveckling till på söndag!!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka härliga bilder och för att inte tala om filmerna. Det kan ju knappast bli sötare och låta gulligare :)
Jamen Joy blir ju jättebra. Ett bra val av namn tycker jag!
Nu får vi hoppas det går snabbt till söndag då för er del ;) Det händer ju så mycket på bara några dagar.
Ha det bra!
Kram
Jill

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen, i förskott!

(för du städar väl inte om det är någon annan som fyller....?) :-)

/Åsa

Sofy sa...

Hi, hi. Nä Åsa, det är jag som fyller och för en gångs skull firar jag på rätt dag! Tack, tack!

Anonym sa...

Ta med miiiiig ;)! Men jag följer nog inte med tillbaka!

Anonym sa...

Glöm inte att fota en arbetande mor och var med i fototävlingen :o)
Sporra våra uppfödare att leta i bildgömmorna också!
Kram å trevlig helg!
Jill och Peter

Anonym sa...

Nej guuud vad söta bebisarna är!

Tak för tipset med chokladen! Han är helt omöjlig han känner doften choklad på 100 metsers höjd typ.. Inte bra.

Kram!

Anonym sa...

Grattiskramar på födelsedagen!