torsdag 25 juni 2009

Värsta sängen!

I veckan gick jag förbi en stilig butik i stan. En sån där stilig butik med litet urval, speciellt inköpt. denna butik rymde allt från skor till taklampor, och den något udda samlingen av saker i samma lokal hade tydligen inte helt gått hem. Utförsäljningen var ett faktum. Jag hittade den äppelgröna/ärtgröna hundsängen i ett hörn, tillsammans med en eldigt röd och en svart i konstläder. Skulle jag våga satsa utan att prinsen sett och godkänt? Jag valde att satsa och i alla fall på vinst och förlust betala handpenningen.

Idag gick jag förbi affären igen och betalade resten. 750 kr för en fin hundsäng som passar perfekt i vårt vardagsrum är klart värd sitt pris. Fick lite roliga blickar när jag släpade hem dem på tunnelbanan...men det var nog smartare än att ta den på cykeln!


Joy ger den nya hundsängen full pott! Värsta sköna matte!!!


Notera kaoset i bakgrunden. Det är vårt kök. I vardagsrummet. Som förhoppningsvis snart ska vara i köket igen. Hundsängen kommer att stå i vardagsrummet sen också, men inte mitt på golvet som nu. Någon måtta på det här med att vara i centrum of attention får det vara...

2 kommentarer:

Felicitas sa...

Nice!! :D Passar perfekt! :)

Skogsstjärna sa...

Snygg säng? Var var det nånstans? Kanske den röda finns kvar än?