onsdag 27 augusti 2008

Reservplats igen

Tionde reserv på Uppsalaprovet...där jag (dumt nog) räknat med att få starta eftersom jag anmält mig som funktionär. Idag skickar jag iväg anmälan till Ökna-provet den 27 september, men måste också kolla om det finns andra prov att satsa på. Kanske blir det att åka till norrland en helg...?!


Bortlottad två av tre prov under hösten alltså, trist statistik, även om den kunde varit värre. Himla synd att jag inte fick reda på att det var platser över till provet i Hofors tidigare, då had ejag packat bilen och åkt dit förr förra helgen. Fasen vad surt när det inte blir som man tänkt!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena Sofy!
Hmm, ja en tvåa när man är ute efter andra ettan är inte alltid så kul kanske. Men det fixar ni på nästa start, så klart. Om ni får plats så klart, verkar vara lite småchokat på proven i höst!! Vi får köra en till Kuså-helg i vår annars!! Kick ass!!
Kram
Mattias och Humlan

Sofy sa...

Let's do it!!!! Det var faktiskt ruggigt skoj. Bra att du drog med oss!